امروزچهارشنبه, 14 خرداد 1399 17:35

حضور فعال دانشگاه در بيستمين همايش آموزش پزشكي و دوازدهمين جشنواره شهيد مطهري

بيستمين همايش كشوري آموزش علوم پزشكي و دوازدهمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري با محور تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشكي به مدت سه روز در مركز همايش‌هاي رازي دانشگاه علوم پزشكي ايران برگزار شد.


به گزارش وب‌دا، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در این همایش که با محوریت « تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشكي » برگزار شد، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، معاون آموزشي وزارت، رئيس مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي، روساي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي، معاونين آموزشي دانشگاه‌ها، روساي دانشكده‌هاي پزشكي، روساي مراكز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه‌ها، اعضاي هيات علمي، كارشناسان آموزشي، دانشجويان رشته‌هاي مختلف علوم پزشكي و جمعی از پژوهشگران داخلی و خارجی حضور داشتند.
دکتر مجتبی کیان‌مهر افزود: در بيستمين همايش آموزش علوم پزشكي و دوازدهمين جشنواره شهيد مطهري دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني گناباد با برپايي غرفه و ارائه فرآيندهاي برتر و محصولات آموزشي شركت نمود.
وی اظهار داشت: در بخش برپايي نمايشگاه، فعاليت‌هاي آموزشي دانشگاه علوم پزشكي گناباد شامل معرفي و گزارش فعاليت‌هاي مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي، مرکز مهارتهای بالینی(Skill lab)، منابع آموزش پزشكي، كتابخانه مركزي و كتابخانه‌هاي تابعه مرتبط با آموزش، فرآيندهاي برتر آموزشي، پيشرفت‌هاي دانشگاه در حوزه تكنولوژي آموزشي، استارتاپ‌هاي فناور توليد محصولات آموزشي، گروه تخصصي پژوهش در آموزش و اولويت‌هاي پژوهشي مرتبط به بازديدكنندگان ارائه گرديد.
دکتر کیان‌مهر خاطرنشان کرد: فعاليت‌هاي آموزشي غرفه دانشگاه يكي از فعال‌ترين و پربيننده‌ترين غرفه‌هاي همايش بود و مورد توجه و تشويق ويژه مقام عالي وزارت و معاون آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي قرار گرفت.
مهدي بصيري مقدم مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه علوم پزشكي گناباد گفت: حضور فعال دانشجويان دانشگاه و شركت در جلسات دانشجويان و مسئولين استعدادهاي درخشان، كميته مشورتي و شركت در كارگاه‌هایی كه در حاشيه این همايش برگزار شد، از نكات قابل توجه بود.
یادآور می‌شود؛ پايان نامه دكتر محمدرضا منصوريان عضو هيأت علمي دانشگاه علوم پزشکی گناباد با عنوان «طراحي الگوي تدريس مهارت‌هاي باليني پايه پزشكي مبتني بر فرآيند ياددهي – يادگيري» به عنوان پايان‌نامه برتر در رشته آموزش پزشكي انتخاب گرديد.