به گزارش وبدا، مهندس عليرضا احمدي حرکت در راستای بهینه سازی منابع، جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و ارتقای سطح امکانات رفاهی کارکنان را از جمله وظایف اداره امور پشتيباني و رفاهي عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه ایجاد رفاه نسبی و رضایت کارکنان موجب حفظ و ارتقای سلامتی، افزایش انگیزه و در نتیجه ارائه خدمات باکیفیت توسط کارکنان مجموعه میشود، این اداره تلاش کرده است تا حد امکان خدماتی مناسب و عادلانه برای مجموعه همکاران حوزه سلامت فراهم کند.
وی، تهیه و توزیع سبدکالای ویژه عید نوروز1401 و ماه مبارک رمضان به مبلغ یازده میلیارد ریال را از جمله اقدامات انجام شده در سال 1401 بیان کرد و افزود: در راستای حمایت از کارکنان دانشگاه با فروشگاههای بزرگ شهر گناباد قراردادهایی منعقد شد تا همکاران بتوانند از تخفیف، تقسیط و سایر خدمات ارائه شده استفاده کنند.
رئیس اداره امور پشتيباني و رفاهي دانشگاه، انعقاد قراردادهای بیمه آتش سوزی، بیمه عمر و بیمه تکمیل درمان کارکنان دانشگاه و معرفی همکاران جهت تقسیط بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو به نمایندگیهای مجاز بیمه ایران را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: انعقاد قرارداد با هتل واجد شرایط(بهتاش) در ...... و تفاهم نامه با مجموعه تفریحی و آب درمانی هلال فردوس ایرانیان برای اراده خدمات با تخفیف 30 درصد به همکاران و برگزاری اردوی سیاحتی قشم برای همکاران و خانواده هایشان در دیماه و اقامت در هتل نخل زرین از جمله فعالیتهای انجام شده در سال گذشته بود. همچنین هشت سوئیت در شهرهای ساری، نوشهر و بابلسر جهت استفاده همکاران شاغل و بازنشسته به همراه خانواده هایشان در تابستان اجاره شد که در مجموع 1058 نفر از آنها استفاده کردند.
مهندس احمدی ادامه داد: در سال گذشته علاوه بر تهیه و توزیع 227 عدد بسته هدیه شب یلدا برای تمامی پرسنل کشیک در تمامی واحدهای تحت پوشش دانشگاه در شب یلدا، وسایل حفاظت شخصی مانند ماسک و ضدعفونی کننده دست بطور منظم بین همکاران توزیع شد. همچنین تلاش شد تا با همکاری دانشگاه، اقلام خوراکی مصرفی خانوار به صورت اقساط کسر از حقوق برای تمامی همکاران اعم از شاغل و بازنشسته فراهم شود.
وی ارائه بلیط سینما با تخفیفهای 30 و 50 درصدی به همکاران را از دیگر رایزنیهای انجام شده اظهار کرد و افزود: در راستای اجرای ماده 22 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ابتدای مهرماه 1401، مهد کودک (مرکز رفاه کودک و خانواده پیرامون) در محل ستاد مرکزی دانشگاه ویژه فرزندان یک تا شش ساله پرسنل با رعایت پروتکلهای بهداشتی راهاندازی شد.
رئیس اداره امور پشتيباني و رفاهي دانشگاه، نوسازی و بهسازی تاسیسات و اماکن فرسوده دانشگاه و اقدام جهت بهینه نمودن مصرف انرژی را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره در سال 1401 بیان و اظهار کرد: در همین مدت فعالیتهای دیگری از جمله برگزاری مزایدههای مختلف در خصوص خودروهای مازاد بر نیاز دانشگاه، تهیه تفاهم نامه اصلاح قرارداد های مربوط به دانشگاه در تمامی زمینهها اعم از خدمات، سلف سرویس، فضای سبز، درمانی، حفاظتی، ایاب و ذهاب، تاسیسات و ...، درج تمامی مناقصات و مزایده ها از ابتدای برگزاری تا زمان انعقاد قرارداد در سامانه ستاد(سامانه تدارکات الکترونیک دولت)، برگزاری جلساتی برای رفع مشکلات قراردادها و پیمانکاران، اصلاح فرایندهای مربوط به مناقصات و مزایده ها بر اساس قوانین و مقررات مربوطه و شماره گذاری یک دستگاه آمبولانس بنز 315 جدید انجام شده است.