به گزارش وبدا، در این جلسه مشترك، بررسي و تحليل جامعي از منابع مالي بخش آموزش و راهكارهاي مديريت هزينه انجام شد و با توجه به اهميت حوزه آموزش و نياز به تخصيص منابع مالي مناسب، موارد مختلفي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
مهدي درّي مدير برنامه ريزي بودجه و پايش عملكرد دانشگاه در ابتدای این نشست به تشريح ساختار اصلي بودجه پرداخت و با ارائه گزارشی از اعتبارات اختصاص يافته به بخش آموزش، بر اهميت استفاده بهينه از ظرفيتهاي بلااستفاده و لزوم تلاش مضاعف در جهت مديريت هزينه تا حد امكان تاكيد کرد.
عليرضا طحانزاده مدير مالي دانشگاه هم در این نشست نحوه پرداخت اسناد حقوق و اضافه كار به صورت ماهيانه در دانشگاه را تشريح و الزام واحدهاي تابعه به تسريع در بارگزاري اسناد را مورد تأكيد قرار داد.
وی رعايت موارد قانوني و توجه به تذكرات دستگاههاي نظارتي در اين زمينه را ضروري دانست و به لزوم پيگيري فوري وصول مطالبات دانشجويان شهريه پرداز نيز اشاره كرد.
دكتر رضا اسماعيلي، معاون آموزشي دانشگاه هم ضمن تقدير و تشكر از همكاران حوزه مالي، مديريت منابع انساني و مديريت امور عمومي پرديس دانشگاه تأكيد كرد كه ايجاد داشبوردهاي مديريتي براي تحليل درست اطلاعات و گرفتن تصميمات بهينه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.
وی بر اصلاح دستورالعمل حقالتدريس و بررسي اولويتهاي هزينهاي در معاونت آموزشي تأكيد کرد.
اين جلسه با تبادل نظرهاي سازنده و بحثهاي مفصل با كارشناسان آموزش در مورد موضوعات مهم مالي و بودجهاي به پايان رسيد. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر درباره مسائل مالی و بودجهای، با هدف بهبود كيفيت آموزش و تسهيل در تأمين منابع مالي، تصميمات و اقداماتي براي بهبود و بهينهسازي منابع مالي بخش آموزش اتخاذ شد.