به گزارش وبدا، متن اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1403 دانشگاه به شرح زیر است؛
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1403
ضمن سپاس به درگاه خداوند متعال و تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1403 این دانشگاه زمان ثبت نام به شرح ذیل اعلام می گردد:
* ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1403/07/25 لغایت 1403/07/27
* ثبت نام حضوری طبق جدول ذیل و از تاریخ 1403/07/28 لغایت 1403/08/01 در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد واقع در حاشیه جاده سنتو انجام خواهد گرفت.
شنبه 1403/07/28
پزشکی ورودی مهر ماه 1403 - علوم تغذیه و مامایی
یک شنبه 1403/07/29
مهندسی بهداشت محیط - مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار – بهداشت عمومی – کاردانی بهداشت مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده- پرستاری ورودی مهرماه 1403
دوشنبه 1403/07/30
تکنولوژی اتاق عمل - تکنولوژی پرتوشناسی - علوم آزمایشگاهی – هوشبری
سه شنبه 1403/08/01
پزشکی ورودی بهمن ماه 1403 - پرستاری ورودی بهمن ماه 1403 - کارشناسی پیوسته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی
نکته: ثبت نام پذیرفته شدگان تنها در صورت تکمیل هر دو بخش ثبت نام اینترنتی و تشکیل پرونده حضوری، قطعی شده و جهت انتخاب واحد و شروع به تحصیل به دانشکدهها معرفی می گردند.
نحوه ثبت نام اینترنتی:
کلیه پذیرفته شدگان قادر خواهند بود با مراجعه به سایت دانشگاه ، سامانه هم آوا ، از ساعت 8 روز چهار شنبه مورخ 1403/07/25 لغایت ساعت 24 مورخ 1403/07/27 به صورت تمام وقت جهت ثبت نام اینترنتی اقدام (hamava.gmu.ac.ir) و فرمهای مربوطه را دریافت و تکمیل نموده و به همراه کلیه مدارک درخواستی در سامانه بارگذاری نمایند و در نهایت پس از دریافت شماره دانشجویی؛ از فرم ثبت نام اینترنتی نهایی پرینت گرفته و در زمان ثبت نام حضوری ارائه نمایند.
پذیرفته شدگان گرامی به نکات زیر دقت فرمایید:
*جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی ازصفحه اصلی سایت دانشگاه قسمت سامانه ها و سامانه هم آوا اقدام فرمایید.
*جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی کدکاربر و کلمه عبور کدملی با صفر ابتدایی می باشد.
*انجام درست ثبت نام اینترنتی شما منجر به دریافت شماره دانشجویی و فرم نهایی ثبت نام اینترنتی خواهد گردید.
ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی) شامل
1) دانلود فرم های ثبت نامی ذیل، تکمیل و امضای آنها و آپلود در سامانه ثبت نام اینترنتی
* فرم شماره (۱)
* فرم شماره (2)
*فرم شماره (۴)
* فرم شماره (7)
* فرم شماره (12)
* فرم شماره (13)
* فرم اتباع
* فرم تعهدنامه مخصوص بازپرداخت شهریه (این فرم نیاز به مراجعه به دفتر اسناد رسمی دارد.)
* فرم تعهد نامه محضری بازپرداخت تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه (این فرم نیاز به مراجعه به دفتر اسناد رسمی دارد.)
* فرم رفاهی
* فرم اطلاعات دانشجویان جدید
* فرم تعهدنامه انضباطی
* فرم معافیت تحصیلی (مخصوص دانشجویان پسر)
* فرم ثبت نام دانشکده
*فرم سلامت
2) تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
3) عکس (در زمان ثبت نام حضوری 6 قطعه لازم می باشد.)
4) ارائه مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه برادران) باشد. ( پذیرفته شدگان ذکور بایستی پس از دانلود فرم معافیت تحصیلی و تکمیل آن به پلیس + ۱۰ شهرستان محل سکونت خود مراجعه و نسبت به معافیت تحصیلی اقدام و آن را در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری و اصل آن را به همراه سایر مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.)
5) اصل گواهی مدرک تحصیلی دیپلم به شرح ذیل:
نظام قدیم آموزش متوسطه
- اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم
-گواهی تحصیلی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل تحصیل با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان
نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی
- اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی
- اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/ سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
- اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
6) نظام آموزشی جدید
- اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
7) اصل ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی و سه ساله متوسطه و ریزنمرات گزارش کلی سوابق (602)
8) اصل تأییدیه تحصیلی متوسطه و پیش دانشگاهی و دوره متوسطه دوم (پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه « تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس http://emt.medu.ir فرم مربوطه را تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند و کد پیگیری دریافت شده را به همراه اصل مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.)
9) ارائه معرفی نامه مبنی بر داشتن سه سال خدمت اعم از دولتی یا غیر دولتی به عنوان بهیار با تأیید مدیر خدمات پرستاری معاونت درمان محل خدمت ( ویژه بهیاران پذیرفته شده در رشته پرستاری)
10) اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط (ویژه کارمندان دولت)
11) اصل تعهدنامه محضری مخصوص پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد کلیه رشته ها
12) اصل فرم انصراف از تحصیل (دانشجویان: اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ( دانشجویان دانشجوی انصرافی دوره روزانه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی لازم است فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تأیید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل ارائه نمایند.
آزمون تعیین سطح زبان پیش دانشگاهی در روز پنج شنبه مورخ 03/08/1403 ساعت 8 صبح در محل سالن مجازی واقع در دانشکده پرستاری برگزار خواهد شد و حضور کلیه پذیرفته شدگان ورودی مهرماه 1403 در آزمون فوق الزامی می باشد. (در صورت عدم شرکت در آزمون، گذراندن زبان پیش 1 و 2 الزامی خواهد بود.)
نکات مهم ویژه دانشجویان (شهریه پرداز)
1. پرداخت شهریه صرفاً از طریق درگاه الکترونیکی (اینترنتی) در سامانه آموزشی هم آوا به صورت غیر حضوری امکان پذیر است.
2. نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول مصوب شده توسط هیأت امنا و هیأت رئیسه دانشگاه می باشد.
3. شهریه علی الحساب پذیرفته شدگان جدیدالورود که در زمان ثبت نام دریافت می شود به شرح ذیل می باشد:
پذیرفته شدگان رشته پزشکی عمومی 60/000/000 ریال (معادل 6 میلیون تومان)
پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی 40/000/000 ریال (معادل 4 میلیون تومان)
نکته مهم: دانشجویان شهریه پرداز در صورت انصراف از تحصیل مکلف به پرداخت خسارت به دانشگاه بر اساس شیوه نامه دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه می باشند.